نشان دادن وب سایت جدید مشتری خود


لحظه ای است که همه منتظر آن بوده اید: افشای وب سایت جدیدی که برای مشتری خود طراحی کرده اید.

در حالی که یک رویداد هیجان انگیز است ، این نیز فرصتی است که می تواند برای کل تیم درگیر در ساختن اعصاب خرد کننده باشد. تکمیل توسعه وب سایت هفته ها (اگر نه ماه ها) به سختی نیاز دارد ، بنابراین اگر مشتری شما از محصول نهایی متنفر باشد ، چه اتفاقی می افتد؟

چگونه مشکل را برطرف می کنید؟ آیا کاری است که تیم شما می تواند برای جلوگیری از بازخورد منفی در وهله اول انجام دهد؟

پاسخ به همه این س سوالات ساده است – ارتباط واضح کلید باز کردن قفل طراحی وب موفق است. دقیقاً چه چیزی باید اعلام شود و چه زمانی تعیین آن برای تیم های حساب و طراحان وب دشوار است.

خوشبختانه ، تیم ما سالها تجربه در جهت یابی این فرایند را دارد ، بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم چگونه نحوه صحیح برای رونمایی وب سایت مشتری خود را آماده کنید.

قبل از رونمایی از وب سایت مشتری…
قبل از فرا رسیدن روز بزرگ ، ضروری است که در تمام مراحل فرآیند طراحی وب ، جلسات متعدد با مشتری خود را تسهیل کنید. حفظ ارتباط با مشتری از طریق ساخت ، همه تأییدیه ها را آسان تر می کند.

هنگام انجام این کار ، نکات زیر را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید رونمایی تا حد ممکن موفقیت آمیز است:

چگونه خرده فروشان آنلاین می توانند از منظر داده محور به مشاغل تجارت الکترونیک نزدیک شوند
تجزیه و تحلیل داده ها اساساً نحوه عملکرد و موفقیت شرکت های تجارت الکترونیک را تغییر می دهد. این راهنمای گام به گام را برای خرده فروشان آنلاین بررسی کنید تا بینش های کاربردی مرتبط را کشف کنند.

همیشه جلسه یا اشتراک صفحه را برنامه ریزی کنید. هرگز به سادگی پیوندی را برای مشتری خود ارسال نکنید و اجازه ندهید که در وب سایت که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد حرکت کند. با برنامه ریزی یک ملاقات حضوری یا اشتراک گذاری صفحه ، می توانید کنترل کنید که مشتری باید روی چه چیزی تمرکز کند و در چه مرحله ای باشد. این امر باعث می شود تا در مورد جنبه های سایت که هنوز به طور کامل توسعه نیافته اند ، غرق در بازخوردهای نامربوط نشوید.
دلایل طراحی خود را توضیح دهید. اطمینان حاصل کنید که مشتری شما می داند چرا جنبه های خاصی از طراحی را انتخاب کرده اید و چگونه آنها با الزامات اصلی طراحی خود ارتباط دارند. این به مشتری شما نشان می دهد که شما به نیازهای آنها با دقت گوش می دهید و راه حل های مناسب را پیدا می کنید. همچنین به شما این امکان را می دهد تا عناصر کلیدی را که باید کانون اصلی ساخت باشند به صفر برسانید.
انتظارات خود را برای بازخورد مشتریان تعیین کنید. بسیاری اوقات ، مشتریان می خواهند در یک جلسه به طور همزمان بازخورد خود را به شما ارائه دهند. مطمئن باشید آنها درک کرده اند که این جلسه نیست. بلکه زمان آن است که زودتر بر روی عناصر خاصی تمرکز کنیم تا از انتقال ویژگی های ناخواسته به محصول نهایی جلوگیری کنیم. با مشتری خود در میان بگذارید که پس از جلسه تمام پیوندها را دریافت می کند تا بتواند لیست دقیق تری از بازخورد را ارائه دهد.
اهداف جلسه را از قبل تعیین کنید. این به نقطه قبلی ما در مورد انتظارات در مورد بازخورد برمی گردد. بسیار مهم است که مشتری شما بفهمد اهداف شما برای این جلسه خاص چیست و این جلسه عمدتا برای تأیید همسویی در جهت طراحی اولیه است. زمان افشای کامل سایت بعداً فرا می رسد.
اطمینان حاصل کنید که مشتری مراحل بعدی را درک کرده است. ممکن است لازم باشد جلسات بعدی را شبیه به اینها برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ساخت سایت مطابق انتظارات است. یک زمانبندی مشخص برای عناصر مورد بررسی در چه بازه های زمانی و همچنین زمان افشای نهایی در اختیار مشتری قرار دهید.
ممکن است گذراندن این فرآیند بازبینی برای هر عنصر خسته کننده به نظر برسد ، اما این بهترین راه برای اطمینان از مطابقت همه جنبه های طراحی وب با نیازهای مشتری است. این فرآیند را هر چند بار که لازم است تکرار کنید تا پروژه بدون مشکل اجرا شود.


هنگامی که احساس کردید وب سایت در وضعیت خوبی برای به نمایش گذاشتن محصول نهایی قرار دارد ، زمان آن فرا رسیده است که رونمایی بزرگ را برنامه ریزی کنید. هنگام تهیه نمای سایت ، مطمئن شوید که با مرور وب سایت فعلی شروع کنید.

شامل این بررسی دو طرفه یا قبل و بعد از آنچه که سایت قبلاً به نظر می رسید ، یک مقایسه بصری عالی را ارائه می دهد. این مرور فرصتی را برای نشان دادن آنچه در نسخه قبلی کار نمی کرد ارائه می دهد ، بنابراین آنها بیشتر مشتاق دیدن آنچه شما برای بهبود آن انجام داده اید هستند.

راهنمایی مشتریان از طریق وب سایت آنها
در طول جلسه آشکار ، مطمئن شوید که عناصر کلیدی را که در الزامات اولیه پروژه مشتری شما مشخص شده است ، برجسته کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها دقیقاً می دانند که این ویژگی های کلیدی کجا هستند ، بنابراین مطمئن هستند که نیازهای آنها برآورده شده است.

وقتی وب سایت را مرور می کنید ، عناصر دیگری را که در طرح نهایی آورده اید به نمایش بگذارید که بیشتر با اهداف پروژه هماهنگ است. این به مشتری شما نشان می دهد که شما نه تنها به نیازهای او در ابتدا گوش داده اید بلکه راه هایی برای فراتر رفتن از آنها پیدا کرده اید.

حفظ کنترل مکالمه
در حالی که هدف از این جلسه سنجش رضایت مشتری شما از نتیجه نهایی است ، در حال حاضر چنین نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *